Wie
ben ik?
Na de opleiding Directiesecretaresse op de MEAO en Hoger Kader Internationaal Secretariaat met Marketing & Management op het HBO heb ik nog een Management Master afgerond in 2014.
Na jarenlang in (interim-) functies als Directiesecretaresse, Personal Assistant, Executive Assistant en Officemanager werkzaam te zijn geweest binnen diverse bedrijven en organisaties, ben ik in 2017 voor mijzelf begonnen.
De functie-inhoud van een assistente is heel erg veranderd door o.a. de komst van smartphones en Het Nieuwe Werken.
Ik heb de nieuwste ontwikkelingen gevolgd en ben daarin meegegaan.
Vandaar mijn loopbaan van secretaresse, Assistant tot PA, EA en Officemanager.
Mijn kracht ligt in een ondersteunende, organiserende en faciliterende rol.
Achtergrond
Specialiteiten:
✔ Bachelor/ Master diploma en solide ervaring als Executive / Personal Assistant / Office Manager..
✔ 21 + jaar ervaring,
✔ Talen: bilingual Nederlands & Engels, Duits, Spaans en Frans.
✔ Detail georiënteerd en georganiseerd,
✔ In staat om te werken onder stress en minimale tot geen begeleiding,
✔ beschik over een hoog niveau van integriteit en de mogelijkheid om vertrouwelijke informatie te verwerken,
✔ Goede communicatieve vaardigheden,
✔ Multitasking met de mogelijkheid om veranderende prioriteiten te behandelen,
✔ Intuïtief en vindingrijk met probleemoplossend vermogen,
✔ Geavanceerde kennis van het Microsoft Office-pakket; bijv. Outlook, Excel, Word,
✔ Marketing (Nima-A), Management (Nemas),
✔ Communicatie,
✔ Online Marketeer,
✔ Facility Management, vastgoedbeheer,
✔ Ervaring met organisatiegroei,
✔ Ervaring met het organiseren van een verhuizing/ verbouwing van een bedrijf.
✔ KAM ervaring, ISO, RI&E, ARBO, EHBO.
✔ leidinggevende capaciteiten.
De afgelopen 21 jaar heb ik gewerkt in een (inter-) nationale omgeving in Nederland. Ik heb een grote hoeveelheid ervaring opgedaan in diverse high-level organisaties. Enkele belangrijke functies die ik onlangs heb vervuld zijn: Personal Assistant, Executive Assistant, assistent van HR Manager, Office Manager, Online Marketeer, Marketing-& Communicatiemedewerker & Facility Manager.
Enthousiast, initiatiefrijk, regelneef, toegewijd, intuïtief, vriendelijk, probleem oplossend vermogen, hard werkend, zorgzaam, snel, accuraat, zelfstandig, proactief, hands-on mentaliteit en sociaal.
2013-2014: Management Master
2010: Grolsch Horeca Academie
2008: Sociale Hygiëne voor een Horecabedrijf
2001: Hogeschool DOC te Enschede, avondopleiding cursus Notuleren
1998-2000: HBO – Hoger Kader Internationaal Secretariaat, Hogeschool DOC te Enschede met Marketing (NIMA-A) en Management (Nemas)
1995-1998: MEAO – ROC-Oost Nederland te Enschede, Directiesecretaresse/ managementassistente
1993-1995: MAVO – Stedelijk Lyceum Zuid te Enschede, D-niveau
1991-1993: HAVO/ VWO – 2-talige klas Nederlands-Engels, Stedelijk Lyceum Zuid te Enschede
Talen
Nederlands Vloeiend in woord en geschrift
Engels Vloeiend in woord en geschrift
Duits Goed in woord en geschrift
Frans Beginnersniveau in woord en geschrift
Spaans Beginnersniveau in woord en geschrift
Secretaresse
Netwerk
Enschede
Werkwijze
Mijn ervaring en expertise
Mijn kracht en meerwaarde ligt bij mijn jarenlange secretariële ervaring in diverse functies, empathisch vermogen en respect voor de specifieke normen en waarden van mijn klanten. In mijn vak heb ik veel gezien en meegemaakt en deze opgedane ervaringen hebben al meermaals hun nut bewezen. Daarnaast ben ik een energiek persoon, die zich goed kan inleven in de drijfveren en passie van degenen voor wie ik werk. Dit zorgt altijd voor een prettige en optimale samenwerking. Mijn doel is altijd te zoeken naar een fijne, efficiënte manier van (samen)werken zonder daarbij de stijl en persoonlijkheid van mijn klanten en de onderneming van mijn klanten uit het oog te verliezen.
Mijn kernwaarden
Pro-actief zijn
Ik haal energie uit het zo efficiënt mogelijk laten verlopen van werkzaamheden. Daarnaast verbeter ik graag processen en onderneem ik actie om het werk te verbeteren. Ook vind ik het belangrijk om het team beter te laten presteren.
Verantwoordelijkheid nemen
Ik doe wat ik beloof en neem zelfstandig de verantwoordelijkheid voor zowel de kwantiteit als de kwaliteit van het werk. Ik sta garant voor goede resultaten en ben aanspreekbaar op wat ik doe.400
Kwaliteit leveren
Ik werk zorgvuldig en accuraat binnen een bepaald tijdsbestek. Tevens ondersteun ik de bedrijfsfilosofie.
Vrije tijd
Naast assistant ben ik getrouwd met Mark en ook moeder van een 2 zoons (Noah, 6jr. & Sem, 2jr.) en dochter (Sofie 5 jr.).
Mijn hobby’s zijn: Stijldansen (wedstrijden en lesgeven), Zumba les geven, Caravans pimpen, interieurstyling en uit eten gaan met vrienden.
Innovatief werken
Ik doe het werk op innovatieve wijze om tot een goed resultaat te komen. Hiervoor maak ik zelfstandig gebruik van middelen, maar als ik kansen zie voor betere ondersteuning en ontwikkeling dan breng ik deze in.